Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Sunday, January 1, 2012

Selamat Tahun Baru Dua Puluh Dua Belas ;)

Bismillahirrahmanirrahim....



Alhamdulillah... Hari ni Ahad 1 Jan 2012, bermulanya Tahun Baru Dua Puluh Dua Belas.Semoga tahun ni akan lebih baik dari tahun-tahun yang sudah. Banyak lagi impian dan matlamat yang belum tercapai. Bila di renung2kan... orang lain yang sebaya dengan aku sekarang sudah pun memeliki beberapa aset penting selain dari sebuah keluarga bahagia. tak apa, mungkin ini takdir untuk ku. aku terima. 


Aku bersyukur dengan kurniaan Allah pada ku... Alhamdulilah, aku mempunyai sebuah keluarga yang bahagia, aman damai dan penuh dengan kasih sayang. Oh yer.. aku ada sebuah CC yang perlu diuruskan. Kalau aku berusaha lebih atau mungkin ada rezeki aku, mungkin aku mampu untuk memiliki sebuah rumah, kereta atau pun tanah. tapi itu semua belum lagi aku mencapianya. macam jauhhhhhhhhhhhh lagi untuk aku gapai.

Semoga Tahun 2012 ini akan memberi sedikit peluang dan jalan untuk aku lebih maju dari tahun-tahun yang telah berlalu.InsyaAllah...

Azam? hurmmm aku tak pernah ada azam untuk tahun baru sebab aku takut akan kecewa jika azam yang aku tanamkan itu tak kan membuahkan hasil ..sebab aku tau tahap kemampuan aku .. huuuuu.. walau apa pun aku bersyukur sebab masih diberi peluang untuk ters menumpang di bumi Allah yang luas ini. :)

Selamat Tahun Baru 2012!!

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home