Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, January 14, 2012

Kesihatan Kurang Baik..


Bismillahirrahmanirrahim..

Hai semua.. huhuhu. hari ni sumpah tak larat sangat. tapi jari still larat menaip dan still boleh bekerja. walaupun kepala tersangatlah ting tong pening. rasa berat je kepala ni. kenapa la ek.. sejak dua menjak ni asek pening aja kepalani. nak tidur,bangun tidur, time nak menunduk, mendongak, nak jalan pun kadang-kadang terhuyung hayang.

Lagi satu cepat sangat mengah, penat dan rasa nak pitam kalau banyak sangta berjalan. Oh Ya Allah.. kenapa dengan aku? huhuh
Macam-macam aku tengah fikir sekarang, apa sakit aku? aku risau kalau2 aku mengidap penyakit yang merbahaya. YaAllah jauhkanlah aku dari segala penyakit yang merbahaya..huhuh

Takut jugak penyakit aku yang dulu datang balik. Da 10 tahun penyakit aku yang dulu tu dah ok.Tapi sejak akhir tahun hari tu, aku mula rasa simptom-simptom sakit yang dulu. Nampaknya aku kena ke klinik juga ni check darah, mana tau kot2 ada penyakit lain. aku risau sangat ni. Aku da tak nak menyusahkan umi ngan abah lagi. Cukup-cukup lah. huhuh.. Ya Allah tabahkan hatiku, jauhkan aku penyakit-penyakit yang berat Ya Allah.. :'(

Doakan kesihatan aku yer kawan-kawan.Esok akau akan ke klinik, nak check apa yang tak kena ni. huhhu.. Hope xder pape lah... :)
Sakit tu kan Penghapus Dosa-dosa kecil. Mungkin aku banyak dosa kot. huhhuhu.. Aku Redha Ya Allah... kuatkan aku..

p/s: Antara yang aku rasa sekarang:

*pening
*mual (kadang2)
*cepat penat
*cepat mengah
*nafas pendek
*mata silau
*kebas2

ok babai...

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home