Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, November 12, 2011

Planning 11.11.11 finally SUCCESS


 Bismillah..

Jumaat 11.11.11 hari ini  ada plan baik punya dengan cik2 kiah tersayam..bersama pakweks2 mereka... i lonely forever ok.hahahha... kak Hanna, Cik nana tomey, keri, miki, nuar, imah, i dan my sister tik.Walaupun  kami cuma ber lapan, tapi keseronokkan tu tetap terasa. Ramia lg yang nak join actually, tapi biasalah mereka yang da berkahwin dan ada anak ni, kadang2..plan terpaksa di batalkan atas sebab2  yang tak dapat mereka elakkan.Dan mereka xdapat join us.. tak apa mybe next time. ;)
kami diselubungi asap. heee
Kitorank akan berBBQ di Pantai Cherating..yeehaaa seronok sangat...Masing2 da diberikan tugas apa yang perlu di bawa.. ayam perap+tikar+ais+pinggan+cawan polistrin itu i punya barang yg i bawak..Ada yang sponser air,jajan ada yang sponser mee goreng...ada jugak yang xsponser apa2.hahahha..but esokey! we are so fun!!
 anak2 dara 

Memula sampai cr port paling best dan selasa, n than hidupkan api... bakar ayam, pastu makan2 and than bermandi manda... yeeepiii seronok dua ronok..dah lama actually tak mandi laut ni.
ayam bbq..yummeh 
Tak sangka at the first time i berjaya jugak arrange kan small event mybe.. MISI BERJAYA!!.. dorang pulak tak sabar nak tunggu my nest plan! bukan main tahu..hahahah..ok kita tunggu next program pula..kemana la agaknya ya...mybe Genting? who's know.. heee...

wassalammm

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home