Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Thursday, July 1, 2010

Online secara bebas 24/7 dengan FREE tak perlu bayar..HAHAHA

Bismillah...

Lately rasa sangat bosan bila on9.Tak se xcited dolu-dolu. Da xtau nak bukak ape, nak search ape, nak tengok ape.Dah hari2 mengadap benda yang same ni leh muak dibuatnyer. Alih-alih facebook tak pun twitter pastu blog, blogwalking komen blog, update belog.Tak ke boring namenye kalau dah hari2.

Tapi bila satu hari xdapat on9...mula lah rase cam xbest...hidup kosong jek..ekekek.So nak tak nak...nak jugak on9 walo pe pon..xkire dimana jua anda bearda walhal di jamban sekalipon...ekekekek.

Nak2 pulak bila sekarang da banyak application yang boleh di gunakan untuk online dengan hanphone,iphone,blackberry dan sebagainyer.So mang 24 jam la jari tu dok tok tek2 tekan keypad kan.hehehe...

Bagi yang ada iphone or blackberry tu mang banyak applicatoin yang boleh digunakan dan yang penting FREE.Bagi yang jux gune henpon cikai cam i ni, susahla skit kan.Pastu kn cas mahal2...mane lah mampu kan. So skang pada yang guna henpon cikai cam i ni kan...jgn sedey ek, sebab i der satu cara cam ner nak beronline secara gulem2 dengan FREE tapi dengan syarat, henpon tu mesti lah ada GPRS dan menggunakan line MAXIS ok..dan yang paling penting jugak ada aplication Opera Mini 5.
Install Opera Mini 5 dulu yer..pastu:

i.) Tekan *100#
ii.) Pilih pada 8 untuk Perkhidmatan
iii.) Tekan 01 untuk seterusnya
iv.) Pilih 9 untuk Prepaid Broadband
v.) Pilih 4 pula untuk Server Switching
vi.) Pilih 2 untuk Switch to Prepaid Broadband
vii.) Akhir sekali tekan 1 untuk Proceed


Step seterusnyer sila usha2 belog pak cik ni ekeke bukan pak cik lah ahdek~ngeeeeeeeee
kat situ der cara dari A sampai Z cam ner nak online dengan FREE.I da cuba dan dah pon berjaya.Lepas ni boleh uols nk online 24/7 tanpa henti secara kuak lentang ok! gyahahahhaha opsst silap..wahaahhha T_T.

p/s: HOI ahdek acapz...mintak izin yer wat repeat (betul ke gn bhs ni) sal entry ni..ekeke..kn bayar ke tak ni? hehehhe


Nota Comel: makin canggih kan
teknologi sekarang ni..Hidup tanpa teknologi
alamat gelap lah dunia.. hohoh