Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Sunday, July 4, 2010

Babai Messi....Hai2 Fernando TORRES ..^__^

Bismillah..

Huaaagghh...*sumpah aku sangt mengantuk pagi ni.tadik tech kol aku br nak bangun tido..pening2 mamai aku bangun n mandi..nak2 plak hujan xbenti2 kot dari semalam.perghh....aku mengantuk Zzzzzzzzzzzzzzzzzz...ok dah dah..sila celik mata wahai Tuan Puteri..keh3...

Yeaahh...semalam Argentina menang!! weeehoooo!! OK2..aku mentipooooooooooo ekeke..Argentina kalah teruk arr semalam, balik bawak telur jek lah.. maksud i telor tu angka 0 la heh..jgn PK len..plz2..ngeeeeeeeee...hammpes..malu i tau.kahkahkah...yakin tuh argentina akan menang...akan kalahkan Germany.. peberet team abah.Tapi...tapi..pehh..sebak...dah2..no camera plzz..ekeke..*sengal.

Mula setat German da wat goal...i leh kaver2 lagi ni...hahah..pas goal kedua, i lak yang menjerit kuat..GOAL!!!!!!!!!!!!!!!...erk...ok i da mula jadi lalang..hahaha terus sokong German..kahkahkah..kesian lah adek i sokong Argentina sorang2..i da masuk geng bas sekolah..eh, bukan geng abah..hakhakhak..ingatkan 3-0 jek..last2..4-0..pergh..adeii....atleast wat la satu goal Argentina..wahai Messi yang tiut...lu men mang best arr..bak kata abah i, lu maen bola tu cam melekat jek kat kaki....tapi asal lah nak wat satu goal pon susah sangat!! pergh....tension dah i semlam.

yo yo ilek2..bukan salah gua pon..
Kecewa sungguh..bukan pe, sebab tekaan i kat teka tekuk blog Denaihati da salah..adeii..dua kali kecewa, tak pe lah. Xder rezeki i la tu kan,tapi kan mang team German semalam men best arr kan..Argentina pon best tapi cam terdesak nak goal jek..habis semua orang die nak pangkah...hohohoh...kasar skit lah..pastu cam score pon xbetul *ceh memandai jek i ni komen2 cam tau..ekeke*.

Sebagai pengubat, semalam Spain da menang dengan Paraguay...1-0 ek..ek.. ok lah kan..Argentina kalah..Spain kan ade..ekekekaka...Messi da balik..Torres kn ado...ngaaaaaaaaaaaaa

yeah!! kasi sejibik kang! hohoh
K la kan..pe2 pon skang i nak jadik lalang lah...sokong team yang menang.Yang kalah nak sokong wat pe kan..kan..ekekeke...tahniah la pada uols yang sokong Germany semalam..eheheh...untuk abah gak..yeaahhhh semangat seh semalam..bergegar umah..hahahah.

Nota Comel: da pandai cakap
pasal bola ngan abah,
adek2 n tech aku..kahkahkah..