Tuesday, April 20, 2010

eiyDa:: Mengidam dengan aksi TERlampau::

Bismillah

Dah petang2 ni idea mmg xder...tp nk gak update...sejak dari semalam, i rasa cam nak makan nasi minyak...siyes beb!!...ngidam terlampau2 dah ni.
Tapi bila i suara kan di fb dan twitter ramai lak yg salah faham..cakap i nak kawen..bukn..bukn tu lah.i nak mkn nasi minyak..bukan nak kawen..mentang2 kawen jek mkn ns minyak kan..nnti i kawen, i wat spegety..hahha =p

I mengidam nak mkn nasi minyak yang umi i buat lah dan semlm der cakap kat umi,hari Jumaat lah..sebb time tu i cuti, abh cuti, umi cuti, adek i pon cuti.
Pastu kan abah i nyampuk..opsst..cakap..tamau la nasi minyak..jumaat ni semua cuti, umi wat nasi beriani. Heh! nasi beriani?? i nak nasi minyak!!! bukan nasi beriani...tapi takpe lah..as a anak yg taat, solehah lgi cun i pasrah jek..HAHAH.poyo..dah abah nak mkn ns beriani..xpelah i mengalah.HOHOHO T__________T. Abah siap cakap nk beli daging kambing...nk wat dalca..huhu..tapi I TAK MAKAN KAMBING! SEBAB KAMBING TAK MANDI!!! hohoho =p.
Kalau dapat makan nasi minyak ngan AYAM GORENG BEREMPAH, pastu GULAI DAGING letak potato banyak2...siap ngan ACAR buah ke..acar timun ke..perggh.....meleleh ayaq liuq cheq!! hehheeh..slupppprr..lap2 balik..ngeeeeeeeeeee....Ade yang mkn nasi minyak ngan lauk AYAM GULAI, DAGING MASAK MERAH ngan ACAR..i lebih suke ayam goreng. lalalala

Hope dapat lah mkn.... cis!! macam org preg jek i ni ngidam2 bagai..mybe sebb da lm kot tak makan..almaklumlah da 3 minggu aka 3 kali Jumaat umi xde kt umh..bz jek..xder sape nk masakkn..i??..xreti lah..hek3..kalo beli bile2 pon boleh..tapi tamau..i nk yg umi masak gak..xpe2.kite tunggu next week.huhuhu T_________T

Nota Comel: Bila leh mkn nasi minyak
free ni heh?..sape nk
kawen..jemput aii tau!! =p


No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang