Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Wednesday, October 14, 2009

eiy_Da 'StoBerYcOkLaT'

pada yang da sedia maklum..hari ni aku terpaksa buat akaun baru..baru lagi..yer baru lagi..kali ke 3 da aku wat akaun tweet ni lam ms setahun.Aku pun xsure la knp akaun tweet aku salu jek kn lock..pelik betul.Tadik bukak jek pc..aku terus sign in twitter..tapi pe yg aku dapat?..ni ha.

klik pd pic kalo xclear
asal selalu jek jadi cam ni..pelik betul aku lah.geram taham ciapnzi dah aku ni tau tak.Terpaksalah aku buat new akaun...nickname still same cume ejaan jek yg laen...skang nick tweet aku 'stoberycoklat' so pada korang yg dulunyer followers aku atau pon tak...rajin2 lah follow aku k...huhu..sedey sangat.

skang aku nk citer sal
'strawbery'..korank tau tak kenapa aku suke sangat gn nick name strawbery ni?..erm..sebb bentuknyanyer yang cantik seakan-akan bentuk heart atau hati.warnanyaer yg terang dan ianya agak sinonim dengan perempuan kan.Pernah seorang kawan lelaki yanmg cakap...kalau pompuan yang sukekan buah strawbery ni..die tu seksi...erk..seksi kah aku?..hahah..ok seksi disini subjectif k..seksi dari segi emosi,fizikal atau perasaan...

kebetulan mymom br balik dari cameron hightland...so kat sana kan mmg sinonim dengan buah strawbery ni kan. Tapi xbanyak yg umi dapat shopping lg pon aku da bershopping sakan ms pegi sabna hari tu.

*pic sebelah kanan tu adalah eskerim yg aku design dengan buah stoberi..hahah..xder dijual dimana-mana pon ok..hahah*
*pic buah tu plak, aku snap lam peti ek..dats way jd cam tu..betull xtipu tau..*

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home