Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Tuesday, October 27, 2009

eiy_Da 'CiNTa yaNg Macam-Macam...~

Pas entry terakhir sal cinta, kali ni plak nk ct sal cinta yang macam2..kowang tau pe itu cinta yang macam?..meh nok kabo..heheh

cinta ni kan der banyak jns cinta kan, der
cinta monyet,cinta siber,cinta usia,cinta bermadu,cinta rahsia,cinta pandang pertama, cinta malu2 kuceng, cinta tak tahu malu, cinta sopan santun, heheh macam2 istilah cinta la yg der skang...so kowang lam kategory mn la agak2 kan...
cinta ni mmg indah kan...sampai boleh buat seseorang tu asek tersenyum cam owang tk betul, hahah..xlekang dr hp...bwk kete sms, bwk moto pon sms, lam jamban pon sms gaks..pe kes la kan...tu la penangan hebatnyer cinta...hehe ha..lg satu lupe...
cinta buta..kesian cintakan xpasal2 buta plak..heheh..
walo pe pon kisah cinta kowang, hope sumenyer berjalan dengan baek k..

aku plak, tk kisah ngan mn2 cinta..asal bukn
cinta tak tahu & cinta bermadu..kehkehkeh malu..heheh sebb aku ni pemalu ekceli..heheh
kalo cinta monyet..penah lah zaman sekolah dolu2..salu jek majuk2..heheh...cinta siber xpernah kot..setakat suke2 tu der la cinta usia..aku ni jns tk kisah kalo berkawan ngan lelaki lbh mude...(cute pe kan)..hehe gilew gewdiks.. kalo yg lebih tua tu..kalo setakat tua 6,7 thn leh lg la kot..tua2 sgt kan..ssh jugak..huhu..cinta rahsia...pernah..walopon ht terluka tatkala sidia akan berkahwin tak lm lg..keh3..(mampos aku kalo die baca blog ni)..heheh..
tp skang aku ni single..sape mau ngorat silakan..hahah
xtau la cinta pe lak yang akan aku jumpe nnti..hope cinta sopan santun (ade ke cinta ni) heheh

p/s : teringat plak kat cinta bermadu...cam kes lam tweet lak kan..hahah kowang nk tau?..pegi usha lam blog madu i neh..hahah

ape yg aku mengarut ni ek...
buang ms jek la kowang baca entry ni..hekhek..
*sila tembak aku skang...hehheeh

5 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home