Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, September 7, 2009

last day

Penat sangat hari ni, sebb jap lagi aku nk balik dah.Yerlah dah 4 hari aku kat kampung ku yg indah permai ni.heheh.
so, da tiba masa untuk kami balik untuk bekerja plak.da syok2 ek coti sampai 4 hari, orang len cuti 2 hari jek..huhu.
Tadik pas kemas2 sume kat dapo, bilik, basuh baju, kemas baju,..pas solat zohor lam kol 2.30 kami bertolak balik.On the waty nak balik tu sempat la singgah menyionggah dulu ke rumah mak cik2 aku.Kata pon dok kat kampungkan, for sure la umah makcik2 dekat jek.huhu.
Lam perjalan ni, aku sempat lah taip nlohg skit n bertweet, Ta[pi xlama la sebb penin pale ni bile kete bergerak kan.nak jek aku ter bluweks nnti...x pasal2 bat
al poce aku..huhu..
Berenti kat adek aku jap, uitm hantar broadband yg aku sewa ngan harga RM 8 sehari ni x la 4 hri..baper? kire la ek..mals nk cakap..hehe and hantar jugak makanan, lauk pauk n kuih kt adek aku tu. Die tu mmg mengade2..huhu..
Akun suruh jugak abah berebti kt mn2 bazar, aku nk jugak makan kuih akok best hari xkire2..hehe..yer la semalamnyer kuih akok langsung xsedap...tawar, eee nyesal beli, kalo aku tau, aku rase dl br beli heheh (gile pe )..
Sampai kt umah lam kol 6 optg, sempat lah tolong umi ms
k2 skit, msk sup sayur, wat air n hidang...huh..penat siot..haus xleh cakap arr kan..
Alhamdulillah...akhirnya dapat gak berbuka...aku minum air jek..da kenyang, pastu makan kuih akok yg sememangnyer maveles ni..heheh..nyum..














0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home