Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Sunday, September 13, 2009

eiy-Da~demam & di tag ein..

Cuaca hari ni redup n sejuk aje.Alhamdulillah, keadaan aku pun semakin ok n sehat.Mybe semalam cuaca yang terlalu pans membuatkan aku xlarat sangat.Balik rumah semalam, aku rest2 b4 masuk waktu berbuka.Time buke, aku juz minum 2 gelas air n puding coktel.
Aku mandi, solat n ngaji.Lam kol 9 lebey br la aku mkn ns lemak sambal udang yg umi msk untuk berbuke tadik n mkn ubt,
banyk lak tu ubtnyer, demam,selsema,batu, antibio & vit..huhu..kembung pewot aku neh..
pas layan tv kejap, aku pon tido...huhu..bangun sahur tadik, rase ok sekt..
skang time keje ni, rase agak ok dr semalam, cume still batuk2 n demam sikit...huhu..
ok lah..mls nk taip banyk2...aku akan jawab pe yg ein tag k..

1) suka memasak??
~suka la jugak..tp no time la..suke msk western ..sebb senang..heheh

2) masakan istimewa anda utk yg tersayang ( 2 jenis )
~untuk yg tersayunk..meant my family k..heh..salu wat ns goreng, macaroni..

3) makanan istimewa yg anda suka waktu raya?? kenapa??? ( 2 jenis )
~ns himpit ngan rendang ayam..lagi satu..erm..ns daging buatan my mak sue..heheh..sebb time raya jek leh mkn sume ni..

4) kuih raya kegemaran anda dan si dia???

~ kuih kegemaran aku..kek lapis masam manis...si die..entah..lom der si die..heheh

5) tayang sikit gmbr masakan dr anda
~xder pic la..sebb jarang masak..huhu

Itu jek la jawapan yg dapat aku bagi...huhu...nak tag sape ek?..erm.

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home