Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Wednesday, September 16, 2009

eiy-Da~ Raya Card untuk kOrank~


Semua kengkawan kt Tweet n blogger da sebok buat entry sal raya, bagi kad raya..awal2 lagi.Aku plak malas giler nk wat, so hari ni, oleh sebab hari terakhir aku bekerja b4 balik ke kg pagi esok, aku wat laentry Raya & kad Raya untuk korank sume.
Di sini, di blog aku yang kerdil ini, aku menyusun 10 jari memohon maaf pada korang korank sume jika terdapat salah kata,salah taip atau salah pape lah sepanjang blog ini beroperasi..heheh..(cam balai polis la plak)..hahah
Tahun ni, merupakan tahun pertama aku beraya bersama-sama kengkawan lam blog n tweet..yerlah, sebb br tahun ni aku mengenali Twitter.. melalui seorang blogger terkenal, hehhe...(cam blogger boy kan).heheh
So, hidup xla seboring tahun2 lepas kan...sekurang2nya puasa n Raya tahun ni bertambah2 ramailah kenalan aku.

So, aku wish pada korank semua.
Selamat Hari Raya AidilfiTri
Maaf Zahir & BatiN...
Raya datang la umah yer...hehehhe..
Pada yang nk balik kg, hope selamat sampai, yg balik ngan bas suruh driver bas tu hati-hati jgn bawak lelaju..
pada yang balik ngan motor lak jgn nak mrempit2..kang ..kang...arr...sendri mau ingt la yer...
Pada yang balik ngan kete pon, hati-hati
pada yang xbalik kg pon, hope heppy2 la Raya nnti k..
Heppy Raya,FroM
eiy-Da

Ni lak kad raya dr my kengkawan :..TQ My fweNz...

SickChild72

dAk Khai

Lesya
*Ramai lg yg bagi..tp yg jek sempt amek...thankx pd sume yg bg kad k..yg x display kt sini..jgn kecik ht k....heheh..

2 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home