Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Sunday, September 27, 2009

eiy-Da~ menggewDiks


Semalam aku balik awal..huhu..walopon kasteme mmg ramai, tapi try gak cr alasan nk balik..sebbnyer...akak2 aku da call ajak g bergewdiks di Pantai Cherating...ahahah...kol 5.30 jek, aku trs ttp separuh pintu kedai...tandanyer kasteme da xdiundang masuk lg dan menyumbngkn duit pada aku lg...hahah.. jaat aku ni.nak bergewdiksnyer pasal kan..

sampai jek kat Cherating, anak2 sedara aku da mule xcited gilew nk mandi.almaklumlah..dorank bukn salu jumpe pantai kan..da nmpon dok kt bandar..huhu..pe lg, berlari2 la anak2 sedara aku yg masih kecik2 tu...aku lak x dapat nk join coz 'tut'..sedang melanda...hehhe..
ok lah..pendek kata mmg sonok sangat la semalam..rase cam nak tido jek kt tepi laut tu..(ahaks..over tau)...anak2 sedara aku pon....sampai nangis2 tu xnk balik...next time nk ajak akak2 aku ni g kat water park plak kt gebeng.
see ya..cherating!

1 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home