Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Thursday, September 10, 2009

eiy-Da~ am heppy?



Semalam,
090909...tarikh yg amat cantik kn...senang diingati..ramai yg cakap..kalo bukan bulan Ramadhan mestui ramai yang nak berkahwin pada tarikh ni..hehe..der gak yg cakap kalo couple, mst senang nk ingt tarikh yg keramat ni..keramat ker?..huhu..

pada aku plak, semalam...cam xder pe yg menarik atau something yg akan buat aku ingt sampai bila-bila..
menjelang petang, aku semakin boring, ngantok, saket kepala n lapo..beselah nm pon puase kan...
sedang2 enak aku bertweet n berym dengan sowang ni..
tetibe die cakap yg die akan kawen lam bulan 12 nnti...so, skang die akan agak bz nk wat persiapan untuk kawen..servay itu..ini..aku agak terkejut sebenarnyer..knp ek?..
entah lah...susahla aku nk cakap..pasaan aku time tu..adakah aku heppy? atau sebaliknyer? ya Tuhan...kau jauhilah perasaan yg bukan2 yg ade lam hati aku ni..Ya Tuhan ampunkanlah dosa aku jikalau pasaan yg aku alami ni adalah satu dosa huhu..
Aku doakan semoga mereka akn berbahagia hingga ke hari akhirat....amin...

6 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home