Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, August 10, 2009

eiy-Da~~Baju KuruNg & N0 PetroL!

Aduhh..pewnat, panas,bengang,tension,berpeluh...huhh....pe lagi?xder da kot..kalo der korank + sendri arr ek..Ok...ambek nafas..hembus..ambek..hembus...fuh,.....br lega...air2...udara2...huhu..:-{

Mesti korank pelik + jelik kan..knp ngan aku hari ni?gilo apo ko?heheh..xder arr..korang nak tau kenapa?meh nak citer..

Pat wan:
Macam ni..pagi tadik..pas mandi, makan aku pon bersiap-siap macam bese la nak pergi krja kan..kene la touch-up, dreasing lawo2 hehe..so, entah macam mana, aku terasa nak pakai baju kurung.pilih punya pilih, aku pakai yang kaler pink dipadankan pulak dengan shawl kaler pink+hita,..wah..aku tampak cun melecun..sape yg tgk, pasti tergoda.silap2 terus msk minang aku ni..hahhaha...terlebey sudey k..sudah2 la tu..eiy-Da oitt...huhu..ok2..trskan ct..

Pat t0 :
Adek aku da tunggu kat luar, stanby nk g keje la tu kan..so mask lam kete, start,bukak radio..and...tetibe aku teringat..kete ni smlm, mnyk da hampir nak kering.Tapi aku tgk adek aku wat muke slamber badaks jek tu, so aku konfidem jek la kan...kete bergerak dengan lancar...tup2...haa..korank mst da dapat agak kan.pe yg berlaku.kete da kekeringan..mst la mati kan...aduh....start2 hdp, tp da nyawa2 ikn..da la panas ni (pakai bj mkurung pink lak tu,nyesal tol) sib bek la mati kt tepi jln, kalo kt
trafik light ke, tk ke nayer...adek aku pon trs call 'geng' die..calling2..kwn die cakp...otw (on de way la tu)...tunggu punyer tunggu dekat 1 jam xsampai2 gak..aku dh berpeluh...bdn pon da bucuk..hbs hilang cun aku tadik..hampes..aku da mule nk membebel (bese la kan pompuan)..hehe..
aku : 'owang da cakap...smlm suh isi xnk..ckp sempat lagi..tgk skang..aduh..."..(ayat tu la aku dok ulang2 sampai tinge adek aku da panas...dan hingga kwn adek aku sampai..(haa padan muke ko sape suh xdengar cakap akak ko yg cun ni...)...

Pat Tri :
Kwn adek aku pon da selamat sampai (selama 1 jm lbh menunggu)..
otw pah ceroh bab kata org tempat aku ni.Pape pon TQ la kan kalo x, sape nk tlg time ssh cam ni..die yg xbape ensem pon..aku nmpk hensem..jek sebb sudi tlg...hahah..jaat aku ni..Pergi la bl minyk..pastu g isi lam kete n kete pon da bernyawa balik Alhamdulillah..Time tu, aku sempat gak terpikir...kalo der duit berjuta2 pon...xder paedahnyer kalo kete mati xder petrol kat tepi hutan, hp mati xder battery n kedit mati sebb xbertop 4..huhu..kali ni, aku mst pasti kan sume tu ader dan terisi..huhu..(serik da ni kan)..

Pat P0 :
Ok..akhirnyer..aku selamat gak sampai kt tempat keje aku ni..sib bek la boss tak marah kan...(cam ne nk mrh, da aku yg boss a.k.a kuli)..wahahah...
bukk kedai, on sume pc, on kipas, ekon (ade ke),teguk air, fuhhh....lega giler...
Pastu pe lg...trs on Tweet...taip blog...kasteme pon da mule datang..huh...

P/s : kenapa adek n kwn die tu rileks jek ar aku gak yang terlebey cuak...huhu









0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home