Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, August 8, 2009

eiy-Da's Opening..



Assalamualaikum...

Hari ini Sabtu,8 Ogos 2009 jam 4.17 petang.Aku mula menaip untuk entry yang pertama untuk blog ini.Sekarang, aku sedang bekerja tapi masih sempat untuk aku mencuri masa untuk buat blog ni.Cuaca harini, macam biasa panas dan silau membuatkan kepala aku ni asik berdenyut dari tengah hari tadi,tapi aku tahan aje.

Actually aku ni jenis yang suke membaca blog.tak kira la blog ape pon terutama blog seorang 'budak' ni.Blog die memang best, gempak, banyak info, lawak gilew dan slamber badaks...heheh..itu yang aku dapat simpolkan.Boleh dikatakan, sesape saje yang masuk dan mule membaca di blognya akan terus singgah dan baca serta komen setiap hari (aku la tu kan)...kenapa ek?entah, da jadi cam 'ketagih' agaknyer...

oklah pada korank, kalo ade kukrangan tentang blog ni..hope dapat tunjuk ajar k..Almaklumlah owner blog ni (aku la tu)bukannyer pandai sgt bab berblogger neh.heheh.
Nak katakan aku ni jahil bab2 IT, computer ni..rasenyer tak la sangat kot.Boleh la sikit2..dari pengalaman dan tunjuk ajar dari kengkawan termasuk la korang (mybe)..huhu..


so...keep it up pada aku k..
Caiyyok!!

















0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home